Gyakran ismételt kérdések

Válaszd ki, hogy mely témával kapcsolatban van kérdésed!
Szállítás
1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Express One szállítási díj: 1190 Ft

Foxpost szállítási díj: 790 Ft

2. Mennyi idő a kiszállítás, ha az átvételkor szeretnék fizetni?

A kiszállítási idő 1-3 munkanap az utánvételes rendelés esetén. Minden esetben e-mailt küldünk a regisztrációval megegyező e-mail címre, ha a megrendelt, elkészült terméket átadtuk kiszállításra. Ebben az szerepel majd, hogy a rendelésed státusza „úton”-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt terméked.

3. Bankkártyás fizetés esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Bankkártyás fizetés esetén 1-3 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed

4. Átvételkor szeretnék fizetni, hogyan érkezik meg hozzám a megrendelt termék?

Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

5. Mi a futárszolgálatok elérhetősége?

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

6. Hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Az Express One és a FoxPost futárszolgálatot is választhatod. A fizetéskor tudod eldönteni, hogy rendelésed melyik cégen keresztül szállítsák majd ki hozzád.

7. Mit tegyek, ha nem voltam otthon, amikor a futárszolgálat megpróbálta kiszállítani a csomagot?

Telefonon keresztül egyeztess a futárszolgálattal egy olyan időpontot, amikor újból kézbesítik a csomagod.

Elérhetőségek:

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

8. A futárszolgálattal van lehetőség időpont egyeztetésre?

Természetesen igen. Ha megkaptad visszaigazoló e-mailünket arról, hogy csomagod átadtuk kiszállításra, legkésőbb az ezt követő munkanapon hívd fel a futárszolgálatot és egyeztess velük egy időpontot, ami megfelel számodra.

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

9. Meddig lehet hívni a futárszolgálatot?

Munkanapokon 08:00 és 20:00 óra között.

10. Rossz címet adtam meg. Mit tegyek?

A mi ügyfélszolgálatunkon keresztül addig van lehetőséged a szállítási cím módosítására, amíg át nem adtuk csomagodat a futárszolgálatnak. A „Folyamatban” státusz e-mail után tehát még igen, de amint az „Úton” automatikus e-mailt megkaptad, már a futárszolgálattal kell egyeztetned. Innentől kezdve velük kell kapcsolatba lépned ahhoz, hogy a szállítási adatokat módosíthasd. 

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

11. Honnan tudom, hogy mikor szállítják ki a rendelésem?

Minden esetben egy automatikus e-mailt küldünk majd neked arra címre, amivel regisztráltál, ha a megrendelt terméked elkészült és azt átadtuk kiszállításra. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Ezt követően 1-3 munkanapon belül szállítják ki számodra rendelésed.

Megrendelések
1. Milyen esetekben mondhatom le a rendelésem?

Egyedi, fényképes termék tervezése esetén:

Ha a megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, vagy időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékot, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésedet.
A megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondható a megrendelés egyedi tervezésű tok esetében akkor is, ha az már legyártás alá került.
Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@kreativtok.hu).


Sajnos, ha nem jelezted nekünk időben és már legyártottuk az egyedi terméket, akkor az elállási jog nem foganatosítható.

Webshopos termékeid rendelését minden egyéb kötelezettségek nélkül lemondhatod a csomag feladása előtt. Ha azonban a csomag feladását követően szeretnéd ezt megtenni, akkor a visszajuttatás esetleges költségei téged terhelnek.

2. Mik a lehetőségeim, ha már legyártották egyedi fényképes termékem, de nem szeretném átvenni?

Egyedi termék esetében a 14 napos elállási jog nem foganatosítható. Ezt a terméket ugyanis másnak már nem tudjuk értékesíteni, mert a te elképzelésed alapján készítettük el. 

Ha egy ilyen terméket nem fizetsz ki, abban az estenem szándékos károkozást feltételezünk. Az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, ahonnan a behajtási osztályhoz kerül tovább.

A behajtó osztály ezután csekk formájában számlázza majd az eljárás költségét, mely magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját.

Ha a csekk kiküldését követő 15 napon belül a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem teljesül, az eljárás folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerülnek végrehajtásra. Ez magába foglalja a bérlevonást, ha pedig ez nem lehetséges, ingóság vagy ingatlan terhelést. 

3. Mik a lehetőségeim, ha nem szeretném átvenni a webshopból történt rendelésem?

Webshopos termékeid rendelését minden egyéb kötelezettségek nélkül lemondhatod a csomag feladása előtt. Ha azonban a csomag feladását követően szeretnéd ezt megtenni, akkor a visszajuttatás esetleges költségei téged terhelnek.

4. Hogyan rendelhetek kész telefontok tervet?

Három helyen is találsz telefontok terveket. Válogathatsz az ajándékötletek, a KreatívTok telefontok tervek és a Művészprogram galériáiban is. Egészen biztos, hogy megtalálod majd a neked valót, vagy egy olyan tervet, ami mégis beindítja a fantáziádat, és végül egyedi toktervezésbe kezdesz!

5. Egy kész telefontervhez hogyan választom ki a készülék típusomat?

Ha megtetszett egy terv, az „Ilyet szeretnék” gombra kell kattintanod. Ezután tudod kiválasztani a telefonod gyártóját, a készülék típusát és azt is, hogy milyen tokot kérsz. A következő lépésként kattints az „Indulhat a tervezés” gombra. Ha kész vagy az „Elkészültem” gombra kattintva tudod a megrendeléshez kosárba tenni. Ha mégis alakítanál még rajta a „Kosárba” gomb helyett válaszd a módosítást, amíg a tökéletes tok kész nem lesz.

Fizetés
1. Hogyan tudok fizetni?

Fizethetsz azonnal bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül vagy a csomag átvételekor. Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

2. Melyek az utaláshoz szükséges adatok?

PITBULLCASE KFT.

2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.

Bank: UniCredit

Bankszámlaszám:

10918001-00000083-99760002

Kérjük, hogy a közleményben mindenképp tűntesd fel a rendelés azonosítódat!

3. A megrendelésemhez tartozó ajándékot is szeretném kérni, hol tudom kiválasztani?

Ha egyedi tokot tervezel és vásárolsz, maximum 2190 forint értékben egy ajándékot is küldünk. Ezt a tervezés fázisának végén tudod kiválasztani. Ha később mégis módosítanád az ajándékod, a fizetés előtt, a kosár oldalon tudod ezt megtenni.

Nem találom amit keresek
1. Mit tegyek, ha nem szerepel a honlapon az a termék, amit szeretnék?

Ebben az esetben keress minket az „Ügyfélszolgálat” menüpontban látható elérhetőségeink egyikén, vagy írj egy e-mailt az info@kreativtok.hu e-mail címre. Munkatársaink tájékoztatást adnak majd, hogy milyen termékeink és alapanyagaink vannak a te készülékedre. Ha véletlenül nincsen készleten az adott termék, akkor se aggódj! Munkatársaink elküldik majd a kérést beszállítóinknak és 2-3 hetes határidővel be tudjuk szerezni neked, amit szeretnél!

Ha pedig a termék megérkezik raktárkészletünkbe, rögtön kapcsolatba lépünk veled!

Előfordulhat, hogy a terméket nem tudjuk a 2-3 hetes határidőn belül beszerezni. Ilyenkor kívánságlistára tesszük, de ez esetben is értesítünk majd, amint elérhető lesz.

Termékek
1. A már kész, nyomtatott termékek, milyen minőségűek?

Rengeteg tényező befolyásolja, hogy milyen minőségű lesz a nyomat és annak színe. 

A monitoron látottaktól eltérőek lehetnek a kész termékek, mert a különböző anyagú tokok (kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok) felülete, sűrűsége és színe is eltérő.

Ezért kiemelten fontos, hogy olyan képeket használj a tervezés során, melyek jó minőségűek, vagyis nagy felbontásúak és jó fényviszonyokkal rendelkeznek. Ebben az esetben tudják leginkább visszaadni a monitoron látható kép színvilágát. 

Ha bizonytalan vagy benne, hogy a kép, amit használni szeretnél megfelelő minőségű-e, keresd bizalommal munkatársainkat! Örömmel állnak rendelkezésedre, hogy segítsenek kiválasztani a legtökéletesebb képet!

Ha biztosra akarsz menni, válassz átlátszó, vagy fehér tokot! Ezekre tudunk a lehető legszebben dolgozni. 

CMYK színkeveréssel dolgozó nyomtatási rendszerrel, LED UV technológiával készítjük a nyomatot. Mindenképp érdemes időt szánnod rá, hogy a legjobb minőségű képpel dolgozhass, mert a kép és a tok alapszínei erősen befolyásolják a nyomtatott kép színvilágát. 

Bár a termékek védettek a cseppek és a fröccsenő víz ellen, tartós vagy magas páratartalomnak és közvetlen víznyomásnak nem szabad kitenni őket, ahogyan hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe mártani sem! 

A megrendelés elküldésével tudomásul veszed, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhetsz!

Maradt még számodra megválaszolatlan kérdés? Keresd munkatársainkat bizalommal a honlapunkon látható elérhetőségeken! Készséggel segítenek majd neked bármilyen kérdés vagy probléma megválaszolásában.

2. Mik azok a webshop termékek?

Állandó termékeink, melyek nem egyedi tervezésűek, ezért nyomtatás nélkül, azonnal megrendelheted őket. Ha készletünkben megtalálhatók, rögtön postára is tudjuk adni neked a rendelésed után. Ha nincs a készleten az a termék, amit rendelni szeretnél, keress minket az „Ügyfélszolgálat” menüpontban látható elérhetőségeink egyikén, vagy írj egy e-mailt az info@kreativtok.hu e-mail címre. Munkatársaink tájékoztatást adnak majd, hogy milyen termékeink és alapanyagaink vannak a te készülékedre. Ha véletlenül nincsen készleten az adott termék, akkor se aggódj! Munkatársaink elküldik majd a kérést beszállítóinknak és 2-3 hetes határidővel be tudjuk szerezni neked, amit szeretnél!

Tervezés
1. Mekkora felbontású képet használjak tervezéshez?

Fontos tudnod, hogy sosem fogunk tudni olyan minőségben nyomtatni, mint egy fotó kidolgozó stúdió egy fotópapírra, mivel különböző anyagú tokokra  dolgozunk. A nyomtatás minősége így leginkább attól függ, hogy milyen a feltöltött képek minősége. Érdemes minimum HD (720p=1280X720px méretű), vagy HD Ready (720p=1366X768px méretű) minőségű képet használnod, de a legjobb ha FULL HD (1080p=1920X1080px méretű) fotót töltesz fel a tervezéshez. Egy ekkora kép már szinte teljesen ugyanúgy néz majd ki a nyomtatás után, ahogyan az eredeti fotón látod. 

2. Hogyan állítsam be a Google keresőt, ha innen szeretnék választani képet?

Szűrés előtt állítsd be a képek méretét is. Kattints a "Kereső eszközök" menüpontra és a "Méret" fülön válaszd a "Nagy" méretet. A tokodon lévő nyomtatási kép minősége annál jobb lesz majd, minél nagyobb felbontású képet találsz!

3. Hogyan helyezzem el a képet a tervezőben?

A különböző tokok ívelései miatt, illetve a kamera, a hangszóró, a vaku és egyéb modulkivágásoknál a képeken található részletek lemaradhatnak a tokról. Ezért figyelj rá, hogy a tervezéskor a számodra fontos részeket ne húzd a kép szélére, vagy ezeknek a kivágásoknak a közelébe. A kép legfontosabb részleteit legalább 10-15 mm-el távolabb húzd az illusztrált tok szélétől. 

Azt se felejtsd el, hogy még a jobb felbontású képeknél is a minőség romlásához vezethet, ha túlságosan lekicsinyíted a képet. Törekedj rá, hogy az általad választott fotót közepes vagy nagy méretben tedd a tokra, nem elfelejtve, hogy a fontosabb részek távolabb legyenek a kivágásoktól és a tok oldalától.

4. Ha szöveget is tennék a tokra, hova helyezzem el? Milyen színt használjak hozzá?

Ugyanúgy, mint a kép elhelyezésénél, itt is figyelj rá, hogy a tervezéskor a számodra jelentős részeket ne húzd a kép szélére, vagy ezeknek a kivágásoknak a közelébe. A kép legfontosabb részleteit legalább 10-15 mm-el távolabb húzd az illusztrált tok szélétől. A szöveggel kapcsolatban arra figyelj, hogy annak színe eltérjen a feltöltött kép színvilágától és tok alapszínétől is. Ez segít abban, hogy biztosan jól látszódjon majd!

5. A nyomtatott tokon ki lesz húzva a kép a szélére, ha a tervezőben nem húzom ki teljesen?

Ha a tervezéskor nem húzod ki teljesen, akkor a nyomtatott tokon sem lesz úgy. A megfelelő tervezésről csakis te gondoskodhatsz, mi azt a képet készítjük el, amit megrendelsz tőlünk, egyetlen esetben sem térhetünk el az általad leadott rendeléstől. Ha segítségre van szükséged, jelezd nekünk, és igyekszünk tanácsot adni, hogyan tudod megtervezni úgy a tokot, hogy az a kivitelezés után is olyan legyen, amilyennek elképzelted! Keress minket a 06-20-9-600-800-as  telefonszámon, vagy írj az info@kreativtok.hu e-mail címre! Állunk rendelkezésedre, hogy az általad megálmodott tok, tényleg olyan legyen, amilyennek te szeretnéd!

6. A különböző szűrők hatással lehetnek a nyomtatott képre?


A szűrőket csak saját felelősségre és ebben az esetben is csak nagyon óvatosan használd. Az ilyen effektek minőségromláshoz és a kontúrok elmosódásához vezethetnek.

7. Hogyan fedi le a tokot a feltöltött kép?
A képek minden tokot másképp fednek le. A fő nyomtatási felület a tok hátlapja (kivéve a flipes bőrtok, ahol a tok előlapja), nem pedig az ívek és a szegélyek. A lefedettség a különböző típusú tokoknál eltérő lehet, a nyomtató pedig nem tud a tok szélére nyomtatni.  

Egy hosszú ívű szilikontoknál vagy kemény hátlapnál ezért például a nyomtatás rálóg a tok szélére. Ezt a részt ebben az esetben ugyan a nyomtató eléri, de elhomályosodik a nyomtatás. Ezt sajnos nem tudjuk befolyásolni.

A rövid ívű szilikontokoknál vagy kemény hátlapnál viszont a nyomtató csak a hátlapot éri el, így nem kerül nyomtatás az ívekre. 

Flipes bőrtokok esetén fontos információ, hogy nyomtatni csak az elülső flip oldalára tudunk, a hátuljára, belsejére, vagy a mágneses flip fülre sajnos nem.
8. Egy meglévő hátteret le tudtok szedni a feltöltött képről?

Csak homogén hátterű képek esetén tudjuk megoldani a háttér eltüntetését a feltöltött képről. Ezért ha ilyet szeretnél, keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@kreativtok.hu e-mail címre!

9. Mi az a transzparens hátterű kép? Hogyan tudok vele tervezni?


Azokat a képeket nevezzük transzparens hátterű képeknek, amiknek a háttere teljesen átlátszó. Fontos, hogy vonalgrafika esetén ilyen képpel dolgozz. A vonalak legyenek erősek és vastagok, hogy a nyomtatott képen is jól látszódjanak majd. Ezek a képek általában PNG fájlformátumú képek.

A nyomtatással kapcsolatos fontos tudnivaló transzparens képek használatakor!

Mielőtt a színeket a termékre rányomjuk, egy fehér festékréteg kerül rájuk. 

A nyomtatás során először egy fehér festékréteg kerül a termékekre, majd ezek után nyomtatjuk rá a színeket. Emiatt, abban az esetben, ha a kép transzparens és nem tölti ki a tok teljes felületét, előfordulhat, hogy a kép körül egy 1-2 mm-es fehér körvonal látszódhat. Ezt úgy tudod elkerülni, hogy egy egységes háttérszínt állítasz be a képnek, akár a tok alapszínével megegyezőt. Erre a tervezőben a kitöltés funkciót használva lesz lehetőséged. Ha segítségre lenne szükséged a tervezés során, írj az info@kreativtok.hu e-mail címre vagy keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon!

10. Megtaláltam a képet, hogyan választhatom ki a készüléktípusomat?

Megtetszett egy terv? Kattints az „Ilyet szeretnék” gombra! Ezután fogod tudni kiválasztani a gyártót, a típust és azt is, hogy milyen tokra szeretnéd elkészíteni a tervet. Ha ezekkel kész vagy „Indulhat a tervezés”, kattints erre a gombra. Tetszik a terved, és szeretnéd megrendelni? Akkor katt az „Elkészültem” gombra és már benne is van a kosárban a telefontokod. Mégis változtatnál rajta? Akkor a kosárba gomb helyett válaszd a módosítást, és alakítsd addig, míg nem lesz tökéletes!

Elállási jog, lemondás
Garancia
1. Vállalt jótállási idő

Szerződéses jótállás vállalt határideje minden egyes termékre 12 hónap.

Ez az átvételkor észlelt led UV nyomtatási technológiával készült nyomtatási hibára, az anyaghibára, törésre, sérülésre és kopásra, valamint a termék természetes nyúlására vonatkozik. 

2. Mikor érvényesíthető a vállalt jótállás?

Beszállító gyártó hiba esetén:

- méret probléma
- anyag minőség probléma
- a kézhezvétel pillanatában észlelt törés, szakadás

Nyomtatási hiba esetén:

- nagymértékben elcsúszott kép
- nyomtatás felhólyagzása
- nagymértékben eltérő színek

3. Mikor nem érvényesíthető a vállalt jótállás?

Nem érvényesíthető a termékgarancia:

- nem rendeltetésszerű használat esetén
- átalakítás esetén
- hibás, szakszerűtlen kezelés esetén
- elemi kár esetén
- egyéb, nem gyártási hiba esetén

Abban az esetben sem érvényesíthető, ha az egyedi fényképes terméked közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak volt kitéve, valamint ha hosszabb ideig (legalább 5-10 perc) vízbe volt mártva.

4. Mit tegyek, ha hibás a termékem és garanciális javítást kérnék?

Minden esetet kivizsgálunk, ezért ilyen esetben kérjük, hogy küldj egy képet a hibás termékről az info@kreativtok.hu e-mail címre! Abban az esetben, ha a kivizsgálás során bizonyosságot nyert, hogy a termék hibás, garanciálisan, díjmentesen kiküldjük számodra a javított terméket.

5. Mit tegyek, ha hibás a termékem és szeretném visszakérni az árát)?

Minden esetet kivizsgálunk, ezért ilyen esetben kérjük, hogy küldj egy képet a hibás termékről az info@kreativtok.hu e-mail címre! Abban az esetben, ha a kivizsgálás során bizonyosságot nyert, hogy a termék hibás, és nem élsz a javítás lehetőségével, hanem az árát szeretnéd visszakapni a következő a teendőd. Küldd el a hibás terméket és a hozzá kapcsolódó számlát a levelezési címünkre (2030 Érd, Aradi utca 68.). A termék visszaszállításának előzetes díja téged terhel, de a csomag visszaérkezését követően, a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt visszatérítjük.

Gyártás
1. A tokokat milyen technológiával gyártják?

A tervezett termékeket jelenleg a piacon lévő legjobb technológiával, LED UV nyomtatással gyártjuk. 

2. Mi az a LED UV nyomtatás?

Annak érdekében, hogy az elkészült termék tartósabb legyen nyomtatás közben UV fénnyel égetjük bele a tokba a tintát.

3. Milyen színekből kever a nyomtató?

A nyomtatónk 5 színből keveri ki a képeket, ezek a C (Cián), az M (Magenta), az Y (Sárga), a K (Fekete) és a W (Fehér).

4. Direkt színeket is tudok nyomtatni?

Ez az eljárás nagyon költséges, ezért ez a lehetőség sajnos nem áll rendelkezésre. Direkt színeket kifejezetten nehéz a különböző színű és anyagú tokokra nyomtatni. A fotópapírokkal ellentétben a tokok felülete és sűrűsége a legtöbb esetben teljesen eltérő így sokkal nehezebb nyomtatni rájuk.